sobota, 31 marca 2012

Klaudia

Witam Wszystkich
nazywam się Klaudia.
uwielbiam słuchać muzykę.
to jest jedna z wielu piosenek która mi się podoba jest bardzo śmieszna wiec zapraszam do oglądnięcia 
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 ,3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

I <3 ZWIERZENTA
 To ja z moja siostrą.Byłam na Mazurach u wujka w Giżycku przy molo.
Ja to ta mniejsza a moja siostra to ta większa a jak chcecie się o niej dowiedzieć więcej to zapraszam na tym blogu pod nazwa Justyna, kwiecień.
Opowiem wam historie związana z Mazurami.
Byłam z siostrą nad jeziorkiem i mojej siostrze spadł kolczyk do wody a na szczęście nie było głęboko wiec po płynęłam na dnie po ten kolczyk i go wydostałam z wody strasznie się cieszyła że jej wydostałam ten kolczyk tylko było mi potem zimno.bo ta woda była bardzo zimna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz