poniedziałek, 5 marca 2012

EMILKA


Uczę się pisać i mam 6 lat.
Mam na imię Emilka.
Lubię oglądać telewizję a najbardziej na programie ,,mini mini" bajkę truskawkowe ciastko.

To właśnie jestem ja
Moje urodziny ciocia Ania, tatuś, wujek Waldek, pradziadziuś Elek  

Mój tatuś  i pradziadek

Tort


no a tutaj już prezenty


To jestem ja Emilja
Byłam w Turcji na wakacjach z babcią i dziadkiem.Widziałam delfiny i pirata .
Tez byłam na Mazurach i widziałam jeziora i zbierałam muszelki.
Tez byłam u drugiej babci to karmiłam indyki.Ale kiedy dostałam od babci kurę i nazwałam ją Klara miała na głowie pióra jak włosy wiec czesałam ją szczotką.


A to jest właśnie Klara

JA I MOJA MAMA ULA <3 <3
Opowiem wam pierwsza moja historie u babci.
Wyprowadziłam z babcią indyki na spacer na łąkę. Później leciał jastrząb ale za indykiem była 1 kura(czarna).Jak chciał jastrząb zjeść kurę to indyk obronił ja .A później jastrząb udziobał indyka w ogon.
JAKA byłam SŁODKA
Opowiem wam moja druga historie.
My zaganialiśmy z babcią kury a później babcia zaganiała młoda kurkę z małym grzebieniem.A potem złamały się grabki i młoda kurka stracila przytomności.

Karmie kury, kogut ma na imię Olek, czyli Aleksander Wielki,bo on dowodzi w tym kurniku i opiekuje się kurami. 


karmie króliczki  


Ja i Gabrysia



Klaudia i ja 



REDAGOWAŁA KLAUDIA K
Klaudia k znajdziecie na tym blogu pod podpisem klaudia zapraszam



moja ulubiona piosenka

EM


Uczę się jeździć  konno i jak widać  nie zawsze mi to wychodzi




Tu jak widać już mi wychodzi ta jazda




Spacer po  Krakowskim rynku





Na rolkach



Emilka  śpiewa



Pisze posta


.Moja ulubiona piosenka  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz