poniedziałek, 5 marca 2012

EMILKA


Uczę się pisać i mam 6 lat.
Mam na imię Emilka.
Lubię oglądać telewizję a najbardziej na programie ,,mini mini" bajkę truskawkowe ciastko.

To właśnie jestem ja
Moje urodziny ciocia Ania, tatuś, wujek Waldek, pradziadziuś Elek  

Mój tatuś  i pradziadek

Tort


no a tutaj już prezenty


To jestem ja Emilja
Byłam w Turcji na wakacjach z babcią i dziadkiem.Widziałam delfiny i pirata .
Tez byłam na Mazurach i widziałam jeziora i zbierałam muszelki.
Tez byłam u drugiej babci to karmiłam indyki.Ale kiedy dostałam od babci kurę i nazwałam ją Klara miała na głowie pióra jak włosy wiec czesałam ją szczotką.

video

A to jest właśnie Klara

JA I MOJA MAMA ULA <3 <3
Opowiem wam pierwsza moja historie u babci.
Wyprowadziłam z babcią indyki na spacer na łąkę. Później leciał jastrząb ale za indykiem była 1 kura(czarna).Jak chciał jastrząb zjeść kurę to indyk obronił ja .A później jastrząb udziobał indyka w ogon.
JAKA byłam SŁODKA
Opowiem wam moja druga historie.
My zaganialiśmy z babcią kury a później babcia zaganiała młoda kurkę z małym grzebieniem.A potem złamały się grabki i młoda kurka stracila przytomności.

Karmie kury, kogut ma na imię Olek, czyli Aleksander Wielki,bo on dowodzi w tym kurniku i opiekuje się kurami. 


karmie króliczki  


Ja i Gabrysia



Klaudia i ja 



REDAGOWAŁA KLAUDIA K
Klaudia k znajdziecie na tym blogu pod podpisem klaudia zapraszam



moja ulubiona piosenka

EM


Uczę się jeździć  konno i jak widać  nie zawsze mi to wychodzi




Tu jak widać już mi wychodzi ta jazda




Spacer po  Krakowskim rynku





Na rolkach


video

Emilka  śpiewa



Pisze posta


.Moja ulubiona piosenka  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz