sobota, 31 marca 2012

Justynka

Cześć jestem Justynka!!!:) na drugie mam Katarzyna, a na trzecie Konstancja... Katarzyna bo rodzicom się zrymowało z Justyną, a czemu Konstancja, ponieważ urodziłam się w Konstancji tylko nie w żadnej takiej miejscowości ponieważ jestem z Krakowa miasta Polskich Królów, tylko w dzień imienin Konstancji tj. 19 września- wiec pamiętajcie o życzeniach ;D miałam mieć na imię Konstancja ale tata się nie zgodził ponieważ stwierdził  że będą na mnie wołać "kostka" i została Justyna z "Nad Niemnem" a i tak wołali na mnie Józek albo Józia wiec nie ważne jak się ma na imię bo i tak znajomi czy rodzina zawsze jakiś pseudonim Ci wymyślą mino tego czy Wam będzie się podobał czy nie... Może i Was zanudzam ale chciałam zacząć pisać o sobie jakoś oryginalnie:) Nie będę narazie się Wam rozpisywać o swoim życiu bo za dożo by tego wszystkiego było, już 22 wiosny mam za sobą, może kiedyś jak będzie więcej czasu to o sobie napisze, a tak jeszcze z ważniejszych rzeczy to interesuję się modelingiem i modą, brałam kiedyś udział w pokazach mody i konkursach miss, niżej pokaże wam niektóre moje zdjęcia. Tak poza tym to uwielbiam dzieci i zwierzęta, lubię podróżować i spędzać aktywnie czas. Na dzisiaj już kończę:) Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco, buziaki:*:*:*





Poniżej jeszcze przedstawię Wam kilka fajnych utworów ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz