środa, 18 kwietnia 2012

NA BLOGA





POBUDKA 
CZAS NA KAWĘ



Słońce z lekka się już budzi, grzeje i weseli ludzi. Ja już wstałam, Ty też wstawaj, uśmiech swój światu rozdawaj! 
                                             



Buziak z rana mknie przez knieje, 
niech Twa buzia dziś się śmieje, 
miał być w usta trafił w czoło 
i tak będzie krążył w koło. 
Minie Wrocław, minie Hel, 
a wieczorem trafi w cel.
                                                                                                                                                                                                    



Czy już moje słonko wstało? 
Jak się dzisiaj w nocy spało? 
Wiele pięknych snów się śniło? 
Dzień rozpocząć będzie miło? 
                                                                                                                                                                                     



Pobutka!
Pobudka! 100 całusów z rana 
+ 2 do śniadania 
+ 2 na potem

i 2 z powrotem, 
to wszystko razy

 2 

na miły początek dnia   





                                                                                                                                                                                              

Wstań leniuszku
Już słoneczko wstało 
cieplutko przygrzało 
Czas wstac juz leniuszku 
a nie cały dzionek przeleżec w łóżku... 
                                                                                                                                                                            








Co mam zrobić, gdy moje życie nie jest takie jak ma być?Co mam zrobić, gdy moje serce z tęsknoty płacze dziś?Jak tu żyć, gdy ciężko mi… podnieść z dna: godność łzy.Nie mam nic prócz kilku chwil… Nie mam nic, nawet sił.Jesteś gwiazdką,która rozświetla szare dni,rozbudza uśmiech gdy smutno mi.To Ty tworzysz mój świat,będąc obok mnie pozbawiasz go wad.





Dziecko jest największym szczęściem dla ojca i matki.
Nad dobro własne,rozkosze,dostatki..
To Nasza krew,z Nas powstało ich zycie,które ponad wszystko najdrozsze jest na świecie.











































Dobranoc !
Gdy nastanie ciemny mrok, 
do łóżeczka zrobisz krok. 
Kiedy zrobisz drugi kroczek 
nie zapomnij zamknąć oczek. 
Teraz pora pospać sobie, 
Więc dobranoc życzę Tobie  




Dobranoc !
Gdy nastanie ciemny mrok, 
do łóżeczka zrobisz krok. 
Kiedy zrobisz drugi kroczek 
nie zapomnij zamknąć oczek. 
Teraz pora pospać sobie, 
Więc dobranoc życzę Tobie   
                                                                                                                                                                                            


w sanach widziałam wiele miłości 
wiele razy stawały się takie realne 
jednak wystarczy głośny budzika dźwięk by najpiękniejsza historia prysła jak bańka mydlana,znikła w szarej codzienności 
i nigdy już nie powróciła  
                                                                                                                                                                                              

Dobranoc oczom,co świat oglądały.Dobranoc ustom,co się uśmiechały.Dobranoc sercu,które radośnie biło.Dobranoc,aby coś miłego Ci się dziś przyśniło.  


Tup...Tup...Tup...Idzie nocka i zamyka Twoje oczka.Mocno trzyma Twe paluszki,Tuli główkę do poduszki.Opatula w ciepły kocyk,Czule szepce-Słodkiej Nocy.   
















  
                                                                                                                                                                                            






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz